Срећну Нову 2011. жели Вам КЗМ

За велики празник ми се спремамо… За тугу више разлога немамо!

Неко ми је коралку исек’о… Сунђер Бобе, Патриче шта сам вам рек’о?!

Свет је данас цео у љубави… Бежте да вас лигња не удави!

БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ СУ СТВАРНО ГОТИВНИ.

Биће покона и украса и мнооого снеега!

Еј, Патриче ко куца??  Иди по њега!

Шта, ко, ја, јој?

Касно је много, бежим јаааааааааааа..

Радње су лепе, и ниске су цене… Ево купио сам покон за тебе од мене..

Зар сви контејнери за Божић нису предивнииии??

БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ СУ СТВАРНО ГОТИВНИ.

Шта, бре, хоћеш кад имам напрезање?

Изађи сада са нама у зезање!

Сунђер Бобе, скидај то сместа! Ал’ Божић није појава честаа…

Вечерас све има своју сврху… Украси и траке са ★ на врху…

БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ СУ СТВАРНО ГОТИВНИ.

БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ СУ СТВАРНО ГОТИВНИ.

Срећна Нова година и Божићни празници!!

One thought on “Срећну Нову 2011. жели Вам КЗМ

  1. Zaista interesantna čestitka, dopada mi se početak – ZA TUGU VIŠE RAZLOGA NEMAMO. Bilo bi lepo da svi dožive mnogo srećnih trenutaka u 2011.

Ostavite odgovor

